In autobuz la 9 dimineața

Mă urc pe unde îmi displace cel mai mult, adică prin față. În spatele meu, o stimabila doamnă care începe:
- Mergi mai in față, domnișoară!
- Nu am unde!
- Pai ai avea, dacă te-ar lăsa, dar nu te lasă, că le place să stea răsfirați.
Mai coboară din lume la prima, mai fac câțiva pași, mai trece o statie, mai fac niște pași spre mijlocul mașinii. Doamna rămâne tot în ușă.
La următoarea stație, unde coboară multa lume, începe haosul.
- Doamna, dati-va din ușa, să coborâm!
- A, acum vreți să mă dau, voi nu v-ați dat să îmi faceți mie loc!
Lumea se împinge, o împinge, nimeni nu poate să coboare. Un tip pe la 25 de ani țipă la ea:
- Da' da-te, fă, stai că vaca in ușa!
- Dacă eu sunt vacă, pe tine te-a făcut ma-ta bou!
Se da la o parte până la urmă. Mai încep și alții să comenteze situația. O altă tanti:
-Ssshhht! Liniște!!
Prima tanti:
- Ce, fă, te-am trezit din somn?

Savuros, va zic!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã