Moș Nicolae

La mine nu a venit Mosu'. Ghetele erau goale, mi-am băgat picioarele în ele și am plecat la muncă.
Dar asta nu e un motiv să nu fiu eu Mosu' cuiva. O mai știți pe băbuța din intersecție, despre care am scris mai demult? Ei bine, e inca acolo, înfruntând frigul și am vrut să fiu Mosu' ei. Îmi luasem doi covrigi să mănânc și când am  vazut-o, i-am dat ei. Nu a fost în cadou fabulos, dar zâmbetul ei a fost de neprețuit.
Și cumva, fericirea de a fi dăruit m-a vindecat de nefericirea de a nu fi primit.

Comentarii

Anonim a spus…
Ma bucur tare mult cand aflu/vad/citesc despre asemenea fapte. Faptele bune nu trec nevazute.

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã