Proba 22. Epilarea definitiva – de la Hollywood, in casele noastre


A: Stai jos, închide geamurile şi ascultã! Nu mã judeca, nu mã întrerupe!
R: Ok, mã sperii, dar...ok.
A: Îţi spun, dar trebuie sã juri cã nu vei spune nimãnui.
R: Voi lua secretul cu mine in mormãnt! Jur pe jur...
A: Nu e de gluma! O chestie din asta mã compromite...
R: Ok, ok, jur cã nu spun!
A: Am fost asearã în oraş cu fetele. Şi cu C. Iniţial nu am vrut sa ies pentru ca nu eram epilata si stoam ca atunci cand ma intalnesc cu C. ies scantei, dar pana la urma am decis ca nu ma face pe mine niste par sa stau in casa.
R: Asa...
A: Ei bine, am baut cateva pahare de vin, am ras, am glumit si am plecat acasa cu C.
R: Asa.
A: Dimineata am ajuns acasa mahmura si am picat pe canapea, unde am adormit instant ca nesu'. Cand m-am trezit, dupa ce am baut un litru de apa, am zis sa imi fac un dus si...e jenant!
R:  Hai, mai, spune, doar suntem prietene de atata timp!
A: Nu am par!
R: In cap...
A: Nu in cap, in toate celelalte zone. Sunt...goala!
R: Te-ai epilat?
A: Probabil m-am epilat, dar problema e ca nu imi amintesc nimic!
R: Cat de mult ziceai ca ai baut?

5 luni mai tarziu

A: Stai jos, inchide geamurile si asculta!
RL Aaa, de ce te dezbraci?
A: Trebuie sa vezi, ca altfel zici ca sunt nebuna. Stii pãţania de acum cateva luni, cu epilarea?
R: Da...
A: Ei bine, nu mi-a mai crescut par deloc de atunci!
R: Deloc?
A: Cate un fir rãzleţ prin alte zone, dar in locurile in care am fost epilata, nu!!!
R: Ai fost eplata definitiv!
A: Nu râde, eu sunt panicata, ce ma fac acum?
R: Il suni pe C si il rogi sa iti imprumte IPL-ul ca mai ai cateva fire. Si spune-mi ce ai facut exact, ca vreau si eu!
A: Tu nu intelegi ca nu imi amintesc nimic? Pe cuvant, e tulburator sa te trezesti dintr-o data asa...golaşã.
R: Esti norocoasa, ai scapat de corvoada epilarii! Stii cate femei si-ar dori asta?
A: Presupun...
R: Hai sa bem un pahar de vin, in cinstea epilarii definitive!
A: Nu beau nimic, cine stie fara ce ma mai trezesc!
R: Ha, ha, ar trebui sa se faca un film insprat din pãţaniile tale. Si sa se numesca "Stiu ce ai facut asta-vara".
A: O fi frumos sa razi de un om aflat in suferinta?
R: Sau o melodie. "Da mama, sunt beata/ Si mai sunt si epilata"


Articol scris pentru SuperBlog 2015

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã