Proba 19. Cand pielea ta e sanatoasa si frumoasa, esti fericit(a) si tu!

sursa

O iubesc atunci când mã gândesc:
Aş fi putut avea multe alte probleme .
Chiar dacã nod în papurã îi gãsesc,
Sã mã cãiesc mai este încã vreme.
Atunci când vântul rece bate, recunosc,
Obrajii mã usturã şi se usucã.
În momente ca astea sincer o urãsc,
Şi aşa-mi vine un dor de ducã!

Dar am gãsit soluţia!
Folosesc Gerovital H3 Derma+
Pot spune acum “alleluia”
Cãci toate problemele s-au dus!
Sunt produse româneşti de calitate
Sã nu fiţi neîncrezãtori, vã spun,
Chiar sunt cele mai bune din toate
Nu mã credeţi? Încercaţi acum!

Poate veni iarna, nu mã mai tem de frig
Nu fug de ploi sau de vântul aprig,
Compusul activ accelereazã procesul reparator.

Sã vã spun ce fac celelalte trei?
Stimuleazã apariţia de noi celule,
Compusul activ Sepitonic M3.
Sepilift şi Centerox le spune:
Unul colagen sintetizeazã,
Celãlalt tonifiazã din plin.
Împreunã cu crema ce super-hidrateazã
Pielea este îngrijitã pe deplin!

De când Gerovital folosesc,
Eu pielea sincer mi-o iubesc
Îngrijirea o face sãnãtoasã,
Iar oglinda-mi spune cã e şi frumoasã!

Articol scris pentru SuperBlog 2015


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã