Odihneste-te in pace!

Se spune ca atunci când ai 15 ani și suna telefonul noaptea, e o glumă proastă
Când ai 20 de ani, e un fost iubit. Când ai peste 25 de ani și suna telefonul noaptea, ceva rău s-a intamplat.
De dată asta nu a sunat noaptea, ci dimineața. Dar am știut totuși ca ceva rău s-a intamplat. S. m-a sunat să îmi spună ca un înger a renunțat la luptă și s-a dus la cer.
Să nu fiți supărați pe ea, e greu să lupți cu atâta durere și să îți dorești să trăiești, atunci când știi ca vei rămâne mutilat fizic și psihic toată viața.
Să nu fiți supărați pe ea ca a ales calea ușoară și v-a lăsat singuri.
La revedere, om frumos! Chiar dacă nu te-am cunoscut, mă voi gândi la tine.
La revedere, să îți găsești pacea și să îi veghezi de sus pe cei care te plâng.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã