Stiu ca e aici, am vazut pe facebook!

Mi-am amintit ceva funny in timp ce rascoleam prin amintiri si poze de pe facebook.

Cam acum un an, am fost in vizita la M. Cum am intrat in camera ei am zis: Adu-o pe Ramona! Ramona e pisica ei. Faptura aia tine mortis ca oricat ar fi de mangaiata, rasfatata, flocosita, sa torca numai si numai cand o iau eu in brate si oricat as fi rugat-o, implorat-o si amenintat-o pe M., nu am putut-o opri din a-i zice pisicii Ramona.

Si a adus faptura pe nume Ramona. Faptura care nu avea voie in casa. Stam noi cu ea, ceva mai tarziu ne luam sa mancam in camera, mai povestim, facem si niste poze dintre care punem vreo doua pe facebook.

Vreo 10 minute mai tarziu, intra mama lui M. in camera. M., la fel de natural ca si grija, acopera pisica cu o patura. Maica-sa scaneaza camera si zice:

-Unde e pisica aia?

M.:

-Nu stiu, prin curte...

Maica-sa:

-Stiu ca e aici, am vazut pe facebook!!

Verificam pozele. Dap, in ambele se vedea pisica, dormind linistita in pat!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã