Multumesc, mama!

Www.totuldespremame.ro/tu-mama/jurnal/episodul-91-eu-cea-pe-care-n-am-iubit-o

Am citit articolul asta si mi-au dat lacrimile. Si m-am gândit la cat sunt de norocoasa.
Ii ziceam mamei de curând ca întotdeauna am apreciat la ea ca deși nu era de acord cum ma îmbrăcam in adolescenta (nici acum nu e mereu de acord cum ma îmbrac/încalț/fardez), niciodată nu am avut conflicte pe tema asta.
Ca sa înțelegeți ce zic mai jos, ar trebui sa citiți articolul
Mama m-a lăsat sa port sutien in clasa a cincea, cu toate ca nu aveam ce sa bag in el.
M-a lăsat sa ma epilez, pensez, tund cum îmi place mie, nu cum ii place ei.
Niciodată, mama nu m-a făcut sa ma simt urâtă, nu mi-a creat complexe
Au fost alții care mi-au creat complexe, dar pentru mama am fost mereu "papusa frumoasa".
Si acum, in zilele in care am chef sa ma aranjez si sa ma moțez înainte sa plec la munca, vine mama si îmi zice: " ce fata frumoasă am" sau "ce bine arați'.
Îți mulțumesc, mama!
Îți mulțumesc pentru încurajări si îți mulțumesc pentru ca m-ai lăsat sa fiu cine am vrut sa fiu si mi-ai dat încredere in mine de fiecare data când mi-am pierdut-o.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã