Valentine's a la Ramona

De Valentine's day i-am luat flori mamei mele. "Pentru ca o iubesc, gen."

Am plans mult la "The vampire diaries" si  "Grey's anatomy". Am spus impreuna cu Caroline "nu sunt pregatita" si impreuna cu April "nu e drept".

Am stat toata ziua in casa, deci am fost scutita de inimioare rosii si roz si fluturasi si "rozomovisme" d-astea.

Si m-am amuzat citind asta:



Si cu toate ca nu sunt sarbatoresc nimic pe 14 februarie, am profitat de reducerea de Valentine's de pe foodpanda si mi-am comandat niste mancare chinezeasca.

Am avut cateva intrebari existentiale de genul "incotro ma indrept" si "care imi sunt adevaratii prieteni", dar mi-a trecut. Apoi am ascultat melodia asta:




Şi sunt momente
Şi chiar şi zile
În care bei chiar dacă ştii că iei pastile, 
În care ciocolata distruge-orice dietă, 
În care pe la 12 noaptea-ţi place ceaiul cu cotlete, 
În care vrei să dormi şi luni şi marţi pîn' pe la 9, 
În care ai pantofi murdari chiar dacă nu mai plouă... 
Sunt aşa zile
Cînd ţi-i P. O. H. U. I. 

.......


Şi pentru că e vînt, aprinzi ţigara-n scară, 
Pui căştile şi te gîndeşti pe cine vrei să vezi diseară. 
Dum-dum-dum, durum-du-dum-dum
Cu căştile pe cap mergi singur pe drum. 
Dum-dum-dum, durum-du-dum-dum
Şi-ai vrea ca cineva să simtă tot ce simţi acum. 
Dum-dum-dum, durum-du-dum-dum
Cu căştile pe cap mergi singurel pe drum. 
Dum-dum-dum, durum-du-dum-dum
Şi-ai vrea ca cineva să fie lîngă tine-acum... lîngă tine-acum. 

Versuri de la: http://www.versuri.ro/ 


Si m-am gandit sa imi fac o lista cu dorinte pentru 2015.

Si ma mai gandeam sa fac un concurs cu produse Avon. Cine se baga?

Comentarii

MikuMyuuki a spus…
Chiar zilele trecute m-am gândit și eu să-mi fac o listă cu dorințe/chestii de făcut pentru următorul an. Ceva cât mai scurt, că altfel voi ajunge să plâng la final. :))

Povestim la un suc, ceva? :D
Anonim a spus…
Cel mai frumos post de 2015! Si eu as vrea sa incep "the famous wishing list" dar nu singura. Ce zici de marti, ora 12:30?
Anonim a spus…
p.s. Ador melodia asta!

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã