Nu ne dam mari pentru ca citim, nu facem provocari cu carti din aroganta!

Am citit mai multe articole care au aparut ca reactie la provocarea de pe facebook cu 10 carti care te-au marcat. Bineinteles ca m-am ofuscat cand toti cei care au facut provocarea au fost acuzati de aroganta.

Am inteles ideea: niste idioti analfabeti au preluat provocarea, au dat un search rapid ca sa afle "ce carti te fac destept" si au alcatuit lista de 10 carti preferate, pac, share pe facebook.

Dar, dragi bloggeri jurnalisti si ce mai sunteti, care ati observat aroganta si impertinenta noastra de a posta carti pe facebook, nu vedeti copacii din cauza padurii.

Provocarea asta nu e cu nimic diferita de "top 10: cele mai frumoase vedete", "top10: cele mai frumoase filme", etc. E ca si cum X face un top cu cele mai bune 10 prajituri pe care le-a mancat, eu vad topul, zic "ba, yo n-am mancat niciodata Cremsnit, ia sa imi iau, sa vad de ce zice asta ca e asa bun" apoi il trag de maneca si pe Z, sa zica si el ce prajituri ii plac.

Provocarea nu a fost lansata si nu a fost acceptata de majoritatea oamenilor din aroganta, ci mai mult ca schimb de experienta si pentru a avea parte de recomandari de la oameni care ti se par ok. Daca o sa va uitati la oameni normali care au postat asta, veti vedea ca nu au pus numai clasici. Da, poate au pus si din aia, ca sunt "grei" si te marcheaza, nu pentru ca sunt "grei" si buni sa te lauzi.

Nu inteleg: este absolut normal sa scrii pe facebook ce vacanta exotica ai avut, ce mancare buna ai mancat ca un porc aseara si la ce restaurant scump, Doamne fereste sa omiti asta, ce femeie buna ai futut, ce casa misto ti-ai luat, ce copil frumos ai facut, ce nunta ca-n povesti ai avut, ce cacaturi ai mai facut in viata ta plictisitoare, de care nu ii pasa nimanui, dar, bai, ce inseamna aroganta asta, sa postezi ce carti ai citit?

Daca tot vreti sa comentati in legatura cu o provocare cretina si aroganta, uitati-va la ice bucket challenge.

Comentarii

alexander a spus…
Iti poti da seama ca acele topuri sunt egale cu zero cand urmaresti explicatiile oferite. Uneori sunt penibili, alteori nici macar.

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã