Ganduri alandala

#Noaptea iubirilor interzise. Iar sunt drama queen. :)) Imi amintesc de o discutie purtata cu M.:
Ea: Nu inteleg de ce ti-e frica.
Eu: Dar nu mi-e frica, e...complicat.
Ea: Ba da, ti-e frica.
Eu: Mda, bine, poate ai dreptate.
Pana la urma, singura iubire interzisa e aia pe care ti-o interzici tu.

#Am avut o revelatie: Nu trebuie sa "fac frumos" pentru nimeni.Nu te plac, nu sunt obligata sa te bag in seama. End of story. Pam-pam! Si nu, nu sunt o fetita razgaiata, sunt o persoana care isi apara integritatea psihica si tine la starea ei de bine. Pai, de ce sa ma enervez, cand pot sa nu ma enervez?

#3 luni si 5 zile. Se pare ca atat dureaza sa uiti o prietenie de 10 ani. Sau cel putin, in conditiile date. Tot raul spre bine!

#Doamne, cata dreptate avea S. cand spunea: "Daca e un secret, de ce as vrea sa il aflu?". Ce sa fac eu cu un secret pe care nu ar trebui sa il stiu, nu as avea de unde sa il aflu si nu am cui sa il spun? Uite, astea sunt momentele in care uit sa imi apar integritatea psihica si imi vine sa ma iau la palme.

#A venit toamna. Nu sunt trista, ci resemnata. Prefer sa imi canalizez energia catre lucruri pe care le pot schimba.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã