Descrie-te prin fotografii!

Ceva mai devreme mi-am actualizat profilul de goodreads si am zis sa incarc si niste poze. Cum nu puteam pune toate cele cateva sute de pe facebook si nici nu aveam nervi sa fac asta, am ales cateva (cateva mai multe) poze apoi am realizat cat de bine ma descriu acele imagini, cat de bine surprind ele parti ale personalitatii mele.
Asa ca m-am gandit sa lansez o provocare!
Ce trebuie sa faci? Sa alegi 10-20 de fotografii care crezi ca te descriu si sa le postez pe blog, apoi sa nominalizezi una sau mai multe persoane. Pot fi fotografii personale, peisaje, fotografii luate de pe google, care exprima o stare, citate sau orice va mai trece voua prin cap.
Dar sa fie fotografii care au legatura cu voi, care va descriu cumva.
Ca sa intelegeti mai bine, le voi posta pe cele pe care le-am ales eu:

Leapsa merge la Jenna si Miku si la oricine vrea sa o faca. Nu uitati sa imi lasati si mie un link in comentariu, sa vad cum v-ati descris voi prin fotografii.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã