Vama 2014

Stii, iar am dormit in cort, in Vama, dar tu nu erai acolo.

Si la folkisti canta tot G., si a cantat "Nebun de alb", dar tu nu erai acolo.

Si am baut vodka pe plaja, am mancat o salata de vinete super buna la Rogojini si am dansat pe plaja la Stuf, dar tu nu erai acolo.

Erau multe lampioane si luna lumina marea ca in romanele de dragoste si in filmele romance, dar tu nu erai acolo sa vezi.

Am fost si la Expirat, dar nu mai era niciun foc la care sa ne incalzim, dar nu era nici frig si tu nu erai acolo.

Si am inotat pana la geamandura, dar tu nu erai acolo sa strigi "nebuno, vino inapoi, ca te ineci!"

Am mancat ciori perverse, dar nu erai acolo, sa te bucuri de ele si sa spui ca sunt cele mai bune clatite din lume.

Am stat la plaja, am inotat, am ras, am dansat, am tipat, am cantat...fara tine. Si stii ce? Nu a fost atat de rau.

Nu a fost perfect fara tine...dar ar putea fi.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã