Maseaua fantoma

E 4:20 AM si eu ma plimb de nebuna prin casa, pentru ca ma doare maseaua. De fapt, nu maseaua. Maseaua a ramas pe masa la stomatolog, cand eu am plecat acasa. Ma doare locul unde a fost maseaua, si dintr-o data simt cu o exactitate impresionanta toate locurile din gingie in care m-a intepat ca sa imi faca anestezia. Dar e o durere din aia de ii vine sa vomit, sa urlu si sa ma dau cu capul de pereti, toate in acelasi timp.
A fost o masea incaptanata, au fost necesare doua fiole de anestezic sa o amorteasca, motiv pentru care am avut anesteziata toata partea dreapra pana acum 30 de minute. Binecuvantata amorteala...
Si chiar dusa, maseaua mea se incaptaneaza sa imi faca probleme.
Nu stiu de ce am simtit nevoia sa va impartasesc toate astea, probabil ca sa am o activitate pana isi face efectul ibuprofenul.
Si stiti care e partea cea mai proasta din toata povestea asta? Nu maseaua, nu intepaturile, nu durerea, ci faptul ca eu in doua ore trebuie sa ma trezesc sa ma duc la munca.
Cred ca maine dimineata cand ma voi trezi (asta presupunand ca o sa reusesc sa mai dorm) o sa imi vina sa imi bat cainele, asa cum patesc in unele dimineti in care mi-e foarte somn, pentru ca jur, cu cat sunt eu mai obosita, cu atat el doarme mai profund, in cele mai confortabile pozitii, si mai scoate si sunete din alea de caine adormit, un fel de "mmm", in timp ce se aseaza mai confortabil in pat si adoarme la loc.
Pai, o fi bine sa fii caine?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã