Draga jurnal,


"Fericirea poate fi gasita si in cele mai intunecate timpuri, daca unul din noi isi aminteste sa aprinda lumina."(J.K.Rowling)
Asta mi-a venit in minte putin mai devreme, dupa ce am inchis telefonul.
Poate e putin patetic si putin cliseic, dar pot sa jur ca atunci cand o usa a fericirii se inchide, se deschide o fereastra. Asa a fost intotdeauna.
Cand obosesc sa ma mai lupt cu intunericul, vine cineva cu o lanterna. Sau cu o bricheta. Sau macar cu un led. Face un strop de lumina, si de la acel strop, eu singura, aprind lumea.
O sa va zic weekendul viitor de ce sunt atat de fericita. Daca uit, sa ma trageti de ureche, pentru a-mi reaminti.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã