atat de nedrept...

Mi se pare nedrept sa imi vad de viata mea, sa fac lucruri obisnuite, chestii de zi cu zi. Mi se pare nedrept sa mananc o mancare buna, sa vad un film sau sa ma plimb in parc, stiind ca el nu va putea face acest lucru.
As face ceva, orice, ceva care sa conteze. In schimb, ma plimb dintr-o camera in alta, fara sa imi gasesc locul. Si tot ce pot sa fac este sa ii pretuiesc mai mult pe cei dragi si sa le arat cat de mult ii iubesc, sa ma bucur de ei in fiecare zi, sa le spun cat de mult conteaza pentru mine si sa le spun astazi, pentru ca nimeni nu stie ce se va intampla maine.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã