Un prieten bun...

Stiti cum e sa ai o prietena buna la munca? Stiti cat de greu e sa te simti singur in groapa cu serpi?
In dimineata asta imi beau cafeaua singura. Deschid sertarele lui S., dar sunt goale. Ma uit pe panoul de prezenta, dar numele ei nu mai este acolo.
Sunt singura, pe cont propriu, si oricat as fi de increzatoare, ma simt pierduta.
Colac peste pupaza, aseara i-am sters numarul de telefon bunica'mii din agenda. Dupa un an si doua luni de cand a murit. Am zis ca e cazul.

p.s. Jenna, vin la tine. Am nevoie de cel putin un prieten la munca. Daca am un prieten, poti sa ma arunci in groapa cu vipere, sa ma dai de mancare la caini, sa ma pui sa merg prin foc. Nu-mi pasa.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã