Sunt anesteziata

The Best of Tumblr Blog - 1000notes.comSunt anesteziata. Emotional vorbind. Si nu stiu de ce. E ca atunci cand bei un pahar de alcool ca sa uiti, ca sa nu iti mai pese. Uneori functioneaza. Cam asa ma simt. Cu exceptia faptului ca nu am mai baut alcool de o gramada vreme.
Cea care a fost pe vremuri cea mai buna prietena a mea ma ataca pe toate fronturile. Ca asta stiu unii oameni sa faca: daca nu e cu plus, atunci sa fie cu minus. Stiu cum e cand nu reusesti sa gasesti echilibrul si pici dintr-o extrema in alta. Am fost acolo.
Mda, si a scos toate armele, e in pozitie de atac, si se dueleaza...nu stiu cu cine, dar cu mine sigur nu. Pentru ca eu sunt anesteziata si nu raspund in niciun fel. Chestia tragic-comica e ca nici nu ma afecteaza prea tare. Poate pentru ca o cunosc prea bine si stiu de ce face ce face. Stiu ce gandeste, cum se simte. Daca m-as chinui putin, probabil as intui urmatorul ei pas. Dar nu o fac. Nu ma gandesc. Pentru ca sunt a-n-e-s-t-e-z-i-a-t-a.
Oh, si mai e si barfa. Nu din partea lui M. Cred ca daca ar deschide gura sa spuna vreun secret de-al meu as calca-o pe cap. Dar nu o va face, pentru ca ii e frica de mine. Stiu mai multe secrete despre ea decat stie ea despre mine. Doamne, ma simt ca in clasa a doua, cand ma certam cu colega de banca si ma ameninta ca imi spune secretele, care erau ca imi place de un coleg si ca nu mi-am facut tema la mate.
Asa, barfele. Cand imi povestea S. ca incearca sa ramana indiferenta la barfe, nu prea intelegeam cum poate. Adica, pe ea o afectau, fierbea in interior, dar nu manifesta nimic. Nu as face asta, pentru sanatate mea psihica, nu am innebunit sa tin atata frustrare in interior, stiind cat rau poate face.
Dar acum, fiind in locul ei, nu imi pasa. Fara prefacatorie, fara falsa indiferenta. ANESTEZIATA.
Ma intreb daca starea asta de anestezie o sa imi treaca si tot ce am tinut in interior fara sa stiu va iesi la suprafata inzecit, sau e noul meu caracter.
Sper sa fie noul meu fel de a fi, pentru ca damn, i love it!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã