Oameni si oameni

Maria imi zice sa scriu ceva pe blog, si nu e singura. Am o gramada de idei, de obicei in timp ce merg cu autobuzul spre munca, dar imi e lene sa le scriu pe telefon, iar pana seara uit ca le-am avut.

Mi-am amintit o intamplare de pe vremea cand lucram la V., si ma gandeam sa o impartasesc cu voi:

O sun pe o doamna care pusese un anunt cum ca vinde o casa. Ii prezint pe scurt ofertele de publicitate si imi zice: "dar stitit ca e vanzare cu.." si aici imi zice un termen pe care nu l-am retinut. Zic "in baza de date nu apare acest lucru, dar imi puteti spune ce inseamna mai exact?". "A, pai inseamna ca eu vand casa mamei mele, dar cel care va cumpara poate intra in posesia casei abia dupa ce mama moare, ca acum locuieste ea in casa", zice tipa cu nonsalanta.

Agentul de vanzari din mine a incercat sa ii aduca argumente cum ca ar i-ar putea fi de folos serviciile noastre chiar si in aceste conditii, dar cu detasarea omului scarbit. Nu a vrut. Nu i-am propus sa revin cu un apel peste o luna, asa cum ne cerea procedura. Ce sa o intreb, "a murit, fa, ma-ta, acum vrei sa faci publictate casei, pentru a o vinde mai repede?"

In aceeasi zi, soarta a facut ca contactez un om care mi-a zis asa:

"Nu am bani, domnisoara, sa fac publicitate casei, as face, sa o vand mai repede, dar nu imi permit. Sotia mea a avut cancer, iar eu am vandut tot ca sa ii platesc tratamentul. Am vandut masia, pianul, acum vand casuta noastra, ca sa platesc datoriile si sa imi cumpar una mai mica in care sa locuiesc singur, pentru ca pe sotia mea toti banii nu au putut sa o salveze, a murit."

Mi-au dat lacrimile. Cat de nedrept: tipa aia nu avea rabdare sa moara maica'sa pentru a vinde casa, iar tipul asta a vandut tot, numai ca sotia lui sa traiasca.

Now is good movie




Comentarii

Anonim a spus…
Sometimes, we really have to let go...

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã