Filme, filmeee

Am vazut ceva filme de cand am facut unltima recenzie, intre timp am si uitat care au fost alea.

O sa incerc sa fac o scurta trecere prin toate, sperand sa nu uit vreunul:


  • Eu, Frankenstein- slab rau, rau de tot. Noroc ca am fost cu vara'mea si mai faceam cate o gluma. Daca nu ar fi fost ea, ar fi fost pentru prima data cand as fi adormit intr-o sala de cinema. A fost o chestie asa, cu multa actiune si degeaba. Daca aveti insomnii, incercati sa il vedeti garantez somn de voie dupa primele 30 de minute.
  • Vampire academy. Dragut. Nu wow, dar ok. Respecta binisor cartea. Nu am prea reusit sa ma impac cu actorii, eu ii vedeam altfel, dar ma rog. Al doilea film ar trebui sa fie mult mai misto, sa vedem daca le reuseste. A fost o faza tare cand am mers sa vedem filmul: intram in sala, incepe filmul si se aude: "Live fast, die young, bad girls do it well". Eu:" cacat, am uitat sa imi dau telefonul pe silent. Dubios era ca se auzea din ce in ce mai tare si stereo, dar n-am stat sa analizez situatia. In timp ce imi cautam disperata telefonul in geanta, vara'mea lesina de ras langa mine. Eu "ce-ai, ma?". Ea: "melodia se aude din film, cretino!". Ah, da, asa era. Asa incepe filmul, cu ei in masina, ascultand la radio piesa asta.
  • Imi amintesc vag ca am vazut mai demult The Odd life of Timothy Green, dar nu-mi amintesc nimic din film, deci asta inseamna ca nu a fost cine stie ce. Next :))
  • Gravity. O porcarie. Zic: "ia sa ii fac o surpriza lu' mama, sa ii iau filmul asta, ca e cu Sandra Bullock, iar mama o adora pe Sandra Bullock, sa ne uitam impreuna. Nu stiu cum a reusit sa obtina 8,1 pe imdb, ca din punctul meu de vedere e un film prost, prost. Chiar sub Frankenstein. Proooost, am zis!
THE TO DO LIST PosterThe Wolverine (2013) Poster
  • The to do list. L-am luat pentru ca e cu Scott Porter si  Rachel Bilson (George si Zoey din Hart of dixie). Nu e cea mai tare comedie pe care am vazut-o (pana acum nimic nu intrece American Pie), dar e dragut si amuzant.
  • Am mai vazut The Wolverine, care a fost misto. Actiune buna, ceva mister si rasturnari de situatie. Chiar mi-a placut. Adica, e Wolverine, cum poate sa nu iti placa?
Nu pot sa cred ca inca nu am vazut Divergent, nici nu stiu daca mai ruleaza, dar sper sa apuc sa il vad cat de curand. Acum mi-am luat Rubinrot, abia astept sa il vad, cartile mi-au placut super mult, le-am devorat.



  • Update: mi-am amintit, am vazut si Cabin in the woods. E cam sangeros, dar cu actiune buna si un final super tare. Si e cu Jesse Williams ( Avery din Anatomia lui Grey)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã