intamplari in autobuz

#intamplare 1: urc eu in autobuz pe la usa din fata (ceea ce urasc si nu fac niciodata, nu ma intrebati de ce am urcat pe acolo) si imi gasesc un loc oarecum confortabil in picioare, ma tin cu o mana de bara orizontala si cu cealalta mana de bara verticala. Si da, era nevoie sa ma tin cu ambele maini, pentru ca soferii de pe 226 conduc ca naiba, iti amesteca gandurile si micul dejun din stomac. Si se aseaza langa mine o stimabila doamna care incepe sa ma impinga subtil. Isi pune mana deasupra mainii mele, pe bara, si preseaza, in timp ce isi lasa o mare parte din greutate pe mine. Eu, incerc sa ma dau mai incoplo, si ma dau, si ma dau, pana nu mai am unde sa ma dau. Cantaresc variantele: daca ii spun sa nu ma mai impinga, o sa faca scandal, cum ca ea nu ma impingea si n-am chef. Daca o imping si eu, o sa faca scandal ca de ce o imping. Sa merg facuta sandvis pana la Romana nu pot, ca e drum lung si claustrofobia e mare.
Deci incerc sa nu ma mai dau la o parte niciun milimetru, nu o imping, dar imi mentin pozitia. Ea ma impinge mai vertiginos. Chestia asta se intampla cam un minut, apoi prind un gol si ma dau brusc la o parte de langa ea, catre locul gol. Doamna, luata prin surprindere, cade cam pana la jumatatea drumului catre podea, apoi se redreseaza. Ma uit la ea cu o privire naiva, flutur din gene, apoi ma intorc cu spatele si zambesc malefic. Ti-am facut-o!

#intamplare 2: dupa faza cu doamna care ma impingea, prind loc pe un scaun. Era dimineata devreme, soarele imi batea in fata, mie imi era somn si imi uitasem ochelarii de soare acasa. Ce ma gandesc: sunt abia la Eroilor. Pana la Romana mai e de mers, ia sa trag eu un pui de somn! Asa ca imi proptesc capul intr-o mana si dormitez. Urmatorul lucru pe care il aud este: "Va rog sa prezentati legitimatia de transport!". Eh, pe naiba, au venit si controlorii sa imi pertube mie somnul de frumusete. Deschid ochii lenes, vad o legitimatie la cativa centimetri de fata mea, scot cardul si il intind. Si cand in sfarsit binevoiesc sa ma uit la controlor, urmatorul meu gand este: "Tu de ce naibii te-ai angajat la controlori si nu la vreo firma de modelling, ceva?" Adica, pe bune, tipul era fucking gorgeous. Mi-a pierit si somnul cand l-am vazut, dar daca as mai fi adormit, pun pariu ca l-as fi visat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã