Da-l pa' goarna pa' fraier, coae!

De ceva timp tot vreau sa va povestesc o faza, dar ma iau cu altele si uit. Va amintiti ca v-am povestit mai demult ca am fost cu M. la spital? Eh, acum am fost si la politie. Cu fata asta e imposibil sa te plictisesti, jur!

Bai, si era acolo un politist cu fata de mafiot si cu un limbaj in ton cu aspectul. Oricat as fi incercat sa fiu serioasa, nah, ca un adult responsabil, ma bufnea rasul.

Adica, pe bune, cum sa fii politist si sa zici "Daca vrei sa-l dai pa'goarna ii faci o plangere si l-ai ars pa' fraier!" sau "Daca te-au sechestrat, trebuia sa suni la 112, trimiteam niste patrule, si ii casapeau baietii mei nitel!"

Stati linistiti, nimeni nu a fost sehcestrat, e o chestie scoasa din context, pentru ca nu are relevanta. Nu e nevoie sa o sunati pe mama ca n-am fost cuminte. Ah, da, asta si faptul ca luna viitoare fac 26 de ani ar fi suficient ca sa n-o sunati pe mama ever. Sau vreo alta ruda.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã