The secret life of the american teenager

Si am terminat "The secret life of the american teenager".

5 sezoane, fiecare a cate 24 de episoade, asta inseamna 120 de episoade, fiecare avand 40 de minute, asta inseamna...4800 de minute, deci 80 de ore?

Sau poate am gresit calculul. Nici nu stiu exact de ce l-am facut. Poate am vrut sa vad cate ore din viata mi-am petrecut cu serialul asta.

Eh, dar asta e mic copil pe langa "Grey's anatomy", care are 10 sezoane si inca nu s-a terminat.

Bun, despre "The secret life of the american teenager". E un serial dragut, usor amuzant uneori, usor dramatic alteori. Are momente emotionante, momente care te tin cu sufletul la gura si unele momente usor penibile.

Am plans de doua ori, prima data la sfarsitul primului sezon, a doua oara, la sfarsitul sezonului 3.
Sunt 6 personaje principale, personaje destul de complexe si de umane, cu valori, norme si idei total diferite unul fata de celalalt. Sunt trei fete: Amy (pare usor tocilara la inceput, canta la cornul francez), Grace ( crestina, total impotriva sexului inainte de casatorie) si Adrian (o tipa libertina si rebela) si 2 baieti Ben (un baiat bogat si cam timid), Jack (capitanul echipei de fotbal) si Ricky (the bad boy)

Actiunea incepe cand Amy si Ricky fac sex in tabara de vara, iar ea ramane insarcinata.

Serialul a fost filmat in perioada 2008-2013, iar eu l-am vazut intr-o luna, cum au crescut, (atat actorii cat si personajele) in 5 ani.

A fost foarte tare sa le vad evolutia, mai ales ca la finalul sezonului 4 au aratat secvente cu Adrian, Ricky si Jack din primul sezon. A fost o chestie foarte tare, ei terminasera liceul, si-au luat toate lucruri din dulap si s-au indreptat spre iesire, parcurcand pentru ultima data drumul pana la usa, un drum pe care l-au facut de sute de ori in 4 ani. Iar cand se intorceau ca sa se mai uite inca o data peste umar, se vedeau pe ei la 15-16 ani, in primii ani de liceu.

Si in ultimul episod din ultimul sezon au fost scene din primul episod din sezonul 1, dar nu au avut o incarcatura emotionala la fel de mare.

Personajele se schimba foarte mult de-a lungul serialului, iar asta mi-a placut. Isi schimba modul de gandire, ideile dupa care se ghideaza in viata, dorintele, caracterul si comportamentul.

Nu e cel mai cel serial ever, dar eu m-am atasat de el si de personaje (Ashley, sora lui Amy a fost preferata mea la inceput, apoi Adrian) si chiar mi-a placut.

Sa il termin a fost ca si cum m-as desparti de un prieten vechi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã