Talent

Unii oameni chiar au talent, frate!

Tocmai am cumparat un tratament de ingrijire a tenului in 4 pasi, cand eu nu am nevie de asa ceva!
Era atat de entuziasmata tipa aia cand a zis ca pentru mine numai, pentru mine (si pentru oricine mai pune botu, desigur) tratamentul costa 60 de lei in loc de 100, ca n-am vrut sa o dezamagesc. Si am mai primit si o lotiune de corp cadou, cand eu tocmai ce imi luasem ieri o lotiune.

Unii oameni chiar au talent sa te faca din vorbe! Incredibil!

Si apropos de "pentru tine, numai pentru tine", am primit mai demult un mail de genul "doar tie ti se ofera nu stiu ce, pentru ca ai mot in frunte!", si cand ma uit, tipa trimisese acelasi mail la vreo 20 de persoane, fara sa ascunda chestia asta.

Si, revenind: cine vrea sa cumpere un tratament de ingrijire a tenului pentru modica suma de 70 de lei? (tre' sa imi scot si eu ceva din asta, nu?).
Este o oferta uimitoare, blablabla, ce o mai nfi zis ea pe acolo.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã