Proba 27. Puterea parteneriatului in blogosfera

De-a lungul timpului, omul s-a ghidat dupa ideea “Sã moarã şi capra vecinului!”. Acum, însã, a descoperit un alt motto: “Sã trãiascã şi capra vecinului, atâta timp cât trãieşte porcu’ meu.”

Am fost sãptãmâna trecuta la piaţã, sã iau ceva conopidã, gogoşari, şi alte chestii de pus la murat. Pe lângã anunţul “blec fraidei” pus de o grãmadã de cartofi de o tanti care auzise cã aşa se promoveazã mai nou reducerile, am mai avut o surprizã: am luat douã kilograme de conopidã de la o doamnã între douã vârste, dar cu un picior într-a treia, care mi-a zis:

cartofi black friday Ce mi am luat eu de Black Friday reducere fun black friday -Știţi, dacã luaţi de la taraba din dreapta mea gogoşari, vã fac reducere la conopidã.

-Și cam câtã reducere, aşa?

-Un leu, maicã.

-Pãi e tot a dvs. taraba cu gogoşari? întreb.

-Nu, mãmicã, e a lu’ vecina Vasilica, dar suntem aşa, cum sã-ţi zic eu matale…parteneri. Vindem amândouã şi câştigãm amândouã.

-Am înţeles, spun, zâmbit. Și cu ‘mnealui ce relaţie aveţi? întreb arãtând cãtre taraba din stânga.M-ar interesa şi nişte gogonele.

-Facem acum maicã şi cu dânsul…cum îi zice?

-Parteneriat? sugerez eu.

-Aşa, mãmicã, d-ãla. Pãi nu e frumos aşa, sã ne ajutãm unii pe alţii, în loc sã ne dãm în cap?

-E frumos, zic eu, gândindu-mã cã societatea noastrã merge spre bine, dacã nişte ţãrani care vând legume în piaţa s-au gândit la asta.


Apoi mã gândesc la lumea internauţilor, la blogosferã. Tot mai multe site-uri şi bloguri se susţin reciproc. Prietenia, fie ea şi condiţionatã de….afaceri, sã le zic, îmbuneaza inima omului şi îl face sã fie mai bun, sã evolueze.

Articol scris in cadrul concursului SuperBlog2013
Sursa foto: http://bogzilla.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã