Proba 25. Scrisoare catre Mos Craciun

Dragul meu Moş Crãciun,

Eu sunt cuminte, tu eşti bun.

Nu îţi cer, ca alţi copii,

Gadgeturi pe post de jucãrii.

Nici ca alţi adulţi mãcar,

Lucruri scumpe sã aduci în dar.

Zi de zi eu muncesc,

Sã-mi cumpãr ce îmi doresc.

Ȋnsã tare mult aş vrea,

Un cadou de ai putea:

Sã fie brunet ori şaten,

Un om bun şi un bun prieten.

Cu ochi negri sau cãprui,

Sã fure inima oricui.

Craciunul in cele mai frumoase povestiriCrede-mã, l-am cãutat,

Dar nu e de cumpãrat.

M-a cuprins romantismul

Și nu gãsesc antidotul.

Charles Dicknes m-a îmbolnãvit,

Spiriduşii lui m-au lovit.

Ai zice cã sunt Cupidoni, nicicum

Spiriduşi de Crãciun.


Este unul cu iubiri.

Aşa cã Moşule, dã-mi un Crãciun minunat

Alãturi de bãiatul mult-visat.


Articol scris in cadrul concursului SuperBlog2013

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã