Proba 23. Bine sau prost imbracat?

De când am început sã citesc seria lui Asimov despre roboţi, îmi vin tot felul de gânduri SF în minte, spre exemplu: “ce-ar fi dacã am avea roboţi care sã ne spele şi calce hainele?”

Roboţii lui Asimov sunt nişte maşinãrii complexe construite dupã chipul şi asemãnarea oamenilor, care îndeplinesc sarcinile neplãcute ale acestora, precum spãlat, cãlcat, servit la masã şi multe altele.

Dar cum noi nu avem (încã) astfel de roboţi, strig:

-Maaamaaa! Calcã-mi şi mie, te rog, cãmaşa asta!

Am privirea aia de cãţeluş bãtut şi ştiu cã va ceda în 3..2..1…

-Bine, hai, dã-mi-o! zice mama, dându-şi teatral ochii peste cap.

-Mulţumesc, mami.

-Of, zice ea, uite, fierul ãsta de cãlcat nu prea mai merge bine!

-Asta vrei sã îţi aducã Moşul? o întreb zâmbind.

bosch-Pãi, dacã tot ai adus vorba, da. Mai bine profitã şi tu de promoţiile Bosh de pe MarketOnline.ro şi ia un fier de cãlcat şi o masã tot pentru cãlcat.

-Dar ştiu cã n-ai pretenţii mari.

-Și vezi ce mai gãseşti pe site, zice ea de parcã nu m-ar fi auzit. Au o grãmadã de electrocasnice accesibile.

-Pãi de unde atãţia bani?

-Lasã, ştiu eu cã Moşu’ are sacul plin, zice ea. Ȋn plus, nu ţi-am zis cã sunt la promoţie? Uite, ia cãmaşa, zice întinzându-mi-o, şi poate înveţi şi tu sã calci!

Fier de calcat Bosch TDA503001P Sensixx'x DA50, Putere 3000W, Capacitate 350 ml, Generare aburi Turbo, Negru/Rosu [Edition Rosso]-De ce sã mã strãduiesc, dacã te am pe tine? zic şi ies repede din camera, pânã nu aruncã cu ceva dupã mine.

Ȋmi pun fusta, cãmaşa, pantofii cu toc. Este foarte important pentru mine ca hainele sã fie bine cãlcate.

Este o dovadã de curãţenie şi de respect faţã de persoanele cu care mã întâlnesc. Sã ai hainele şifonate, pentru mine, e ca şi cum ai mirosi urât, iar asta e de neacceptat.

Observ cã şi taiorul e puţin şifonat. Nu pot sã îl îmbrac aşa.

-Maaamaaa! Știi cã te iubesc, nu? Hai, cã nici nu s-a rãcit încã fierul de cãlcat…


Comentarii

Bianca a spus…
grozav imbinat. am vizualizat toata scena. :D

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã