Proba 20. Calatorie virtuala prin Vila Alpin din Straja

Vine iarna. Iar asta nu e deloc o veste bunã pentru mine. Aş putea spune, fãrã exagerare, cã eu iarna hibernez. Nu ies din casã decât dacã e abosolut necesar, citesc vreo 30 de cãrţi în trei luni, beau ceaiuri calde peste ceaiuri calde, privesc de la fereastrã cum ninge, fãrã absolut nicio dorinţã sã ies afarã, sã ating chestia albã şi rece sub formã de fulgi.


Anul acesta va fi altfel. Vreau sã fie altfel. Ȋmi voi face curaj sã ies din vizuinã şi sã trãiesc iarna. Cât de rãu poate fi?

Aşa cã voi merge la munte. Iarna. La Ski. Voi lua contact cu chestia albã şi rece.

Ȋn vederea vacanţei, caut detalii despre diverse staţiuni de munte şi cazare.
Astfel ajung pe site-ul vilei Alpin şi aflu de sejurul la Straja. E un site bine structurat, care îţ pune la dispoziţie toate informaţiile de care ai nevoie.



Vizitez pagina dedicatã pârtiilor de Ski. Apoi trec prin toatã galleria foto şi mã opresc la Schitul Straja. Revin pe prima paginã sã caut mai multe detalii.
Astfel, aflu despre canalele energetice. Asta mã atrage, pentru cã de când mã ştiu, am fost conectatã cu spiritualitatea aşa cum puţini oameni sunt.

Și cum nu cred în coincidenţe, realizez cã nu întãmplãtor am aflat despre cantonamentul Straja şi despre unicitatea locului. Cred cu tãrie cã în acel loc voi ajunge sã accesez partea din mine care mã conecteazã cu divinul.

Mai fac un tur pe site, cu toate cã sunt deja convinsã. Voi merge acolo. Mi-ar fi pãcut ca site-ul sã fie ceva mai colorat, iar reclamele la tabãra de aventurã Viaţa sã fie mai mari şi mai în josul paginii. 

De asemenea, aş fi vrut sã vãd meniul restaurantului, ca sã aflu exact ce mâncãruri au, pentru cã eu, una, nu sunt mare fan al mâncãrurilor tradiţionale.


 Mi-aş dori sã gãsesc în meniu şi peşte, salate, pui, nu doar cârnaţi şi sarmale şi alte chestii tradiţionale. Iar la desert, nu vreau sã aud de plãcinta cu dovleac sau cu mere, pentru cã am mâncat atât de multã la viaţa mea, încât nu mai suport nici mãcar o porţie acum. Ȋnsã nu aş spune nu unei porţii de Tiramisu. Sau doua. Sau trei.


Ȋn fine, n-o sã mor acum de la mâncare. O sã iau doar ceva proporţii.

Articol scris in cadrul concursului SuperBlog2013
Sursa fotografiilor: alpinstraja.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã