Proba 8. Care este adevaratul secret al seductiei?

Parfumul meu preferat ne-a provocat din nou la seducţie.

Aşa cã, sã vã spun pãrerea mea despre flirt şi cucerire.

Majoritatea tipelor, atunci când se îndrãgostesc, se schimbã radical, intrã într-un rol de femeie perfecta, comportându-se aşa cum cred ele cã ar trebui sã fie pentru a-l da pe spate pe EL.

Eu le-aş întreba: “Ok, şi cât timp crezi cã îi va lua sã realizeze cã de fapt tu nu eşti aşa? Nu e mai bine sã te placã pentru ceea ce eşti, decât pentru o mascã bine lucratã, purtatã cu stoicism?”

Anul trecut, când am avut de scris despre seducţie, habar nu aveam ce sã scriu, pentru cã eu nu îmi fac scenarii, nu mã transform atunci când vreau sã cuceresc, nu mã schimb în niciun fel. Sunt doar eu, aceeaşi eu ca în fiecare zi.

Asta nu înseamnã cã merg la prima întâlnire îmbrãcatã într-un sac de cartofi şi cu un cuib de cuci în cap. Nu fac asta pentru cã nu e genul meu sã merg undeva neîngrijitã. Dar ca şi comportament, nu schimb nimic. Mã comport la prima întâlnire şi înainte de ea, aşa cum voi fi şi la a zecea întâlnire, aşa cum sunt eu în fiecare zi. Sinceritatea, naturaleţea, spontaneitatea, acestea sunt adevãratele arme ale seducţiei, pe care prea puţini le cunosc.

Psihologia m-a învãţat cã aspectul exterior conteazã foarte puţin. Mult mai important este cum cred eu cã arãt, cum mã simt. Ȋncrederea, imaginea de sine, stima de sine, toate construiesc felul în care suntem percepuţi.

Am vãzut de multe ori tipe care…hai sã zicem cã nu arãtau prea mine, însoţite de tipi incredibili. Atunci când se strâng mai multe fete invidioase la o bârfã mica şi o cafea, replica rãutãcioasã “ce-o fi vãzut la ea?” este la ordinea zilei.

Pãi, a vãzut la ea ce a vrut ea sã vadã, a vãzut-o aşa cum se vede ea. Cam aşa, ca în fotografiile alãturate.

Când eram în facultate, ne-a spus o profesoarã o poveste foarte tare: un tip s-a dus la bancã pentru a depune nişte bani. Foarte încrezãtor şi zâmbitor, a vorbit cu toatã lumea de acolo, despre vreme, despre sãrbãtorile ce se apropiau, etc. Tipa a numãrat banii, i-a spus cã e totul ok, apoi el a plecat. Ceea ce e mai mult decât ciudat e cã bancnotele pe care el le-a depus în cont erau doar nişte foi albe de hârtie. El a crezut cu tãrie cã sunt bani şi aşa au fãcut şi funcţionarii de la bancã.

Aşa e şi cu seducţia: ceea ce crezi despre tine, asta şi transmiţi celor din jur. O femeie poate fi incredibil de frumoasã, de atrãgãtoare, dacã nu are încredere în ea, şi mai mult, dacã are impresia cã nu meritã nimic, asta va primi: nimic.


Puţine lucruri din viaţã “ţi se întâmplã”. Majoritatea, bune sau rele, sunt atrase cãtre tine, pentru cã ai impresia cã le meriţi.

Articol scris in cadrul concursului SuperBlog2013

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã