Proba 15. Cosurile iti pot strica ziua!

Știu cã cel puţin zece femei mã vor blestema pentru ceea ce urmeazã sã spun, dar e adevãrul: nu am avut în viaţa mea coşuri. Mai am din an în paşte cãte un punct roşu ce seamãnã vag cu un coş, dar abia se observã şi trece în maxim douã zile.

Ȋn schimb, pot spune cã am trecut printr-un moment tragic-comic din cauza coşurilor altcuiva.

Ȋmplineam 20 de ani, mi s-a pãrut mie cã e o cifrã importantã, pentru cã schimb prefixul, aşa cã am decis cã trebuie sã marchez evenimentul cu o petrecere monstru.

Am rezervat mese în clubul meu preferat, am chemat o mulţime de oameni şi m-am pregãtit cum am ştiut mai bine.

Cu o jumãtate de orã înainte de plecare, mã sunã S.

-Eu nu pot sã vin.

Era sã îmi scot ochiul cu creionul dermatograf cu care îmi trasam conturul.

-Cum adicã, nu poţi? E o glumã, nu? Spune-mi cã e o glumã.

-Nu glumesc. Mi-a ieşit un coş uriaş fix între ochi.

-Un coş e motivul pentru care nu vii tu la ziua mea? Te omor.

-E groaznic, zici cã e Vezuviu chiar înainte sã erupã.

-Mişcã-te la mine, sã îl vãd eu, cã tu mereu exagerezi şi dramatizezi lucrurile.

Și a venit. Cu greu am reuşit sã îmi stãpânesc reacţia.

-Hai, mãi, cã nu e chiar atât de rãu.

-Ramona, nu te-ai priceput niciodatã sã minţi. E oribil, nu?

Era. Arãta ca un munte fix între ochi, cam ca Fãt-Frumos cu moţ în frunte.

-Ce mã fac? Nu pot sã apar aşa.


-Nu. Acţioneazã în zece minute? a întrebat ea pe jumãtate amuzatã, pe jumãtate exasperatã.

-Hmm, nu chiar. Uite, am o idee: îţi pui un leucoplast şi dacã te întreabã cineva, ai dat cu capul de birou. Și mâine, cel târziu, începi tratamentul. Am încredere în Farmec, folosesc produse de la ei de mulţi ani şi nu am fost niciodatã dezamãgitã, sigur te va ajuta, bine?

-Bine.

Și astfel, S. a apãrut la petrecerea mea “lovitã în frunte”. Desigur, s-au fãcut multe glume pe seama ei.

Cred cã era mai bine dacã nu punea pansamentul. Oamenii nu prea fac glume despre coşuri, pentru cã mulţi se luptã cu problema asta, dar fac glume despre o fraierã care dã cu capul în birou.


S. nu le-a spus nici acum prietenilor noştri adevãrul, iar ei încã mai râd de ea când îşi amintesc, dar mãcar a folosit tratamentul pe care i l-am recomandat şi nu a fost nevoitã sã mai treacã prin aşa ceva niciodatã.

Comentarii

Bianca a spus…
Ahahahha...asta imi aduce aminte de mine la petrecerea de ziua ta de anul trecut... aveam un cos urias pe obraz si colac peste pupaza era si un tanar atragator pe la petrecerea aceea.... aaaaah.... dulce amintiri. :)

hmm....Gerovital Plant spui, a ? :)
Ramona a spus…
:)) iti dau eu tie tanar atragator :)))

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã