Proba 1: Toyota Corolla- Frumoasa cu un scop precis


Motorul toarce uşor în timp ce mergem cu vitezã pe autostradã. Ea e lângã mine, pe locul din dreapta. Simt cã e nervoasã. Cred ca şi locuitorii oraşului de dincolo de lanurile de grâu pe langã care trecem pot sã simtã, la câtã energie negativã emanã.

Tresar când  dã cu pumnul în torpedo.

-Hei, nu strivi Corolla de minuni a lumii!


-Iubeşti maşina asta? mã întreabã ea.

Probabil rãspunsul corect ar fi fost “nu, iubito, pe tine te iubesc mai mult decât orice, poţi sã distrugi minunãţia asta de maşinã, dã-i drumul, nu mã supãr.”

Numai cã, vedeţi voi, sunt un tip sincer şi spontan, aşa cã am spus:

-Desigur. E puternicã, sigurã,  şi frumoasã cu un scop precis. Ca tine.

-Opreşte, vreau sã cobor!

-Hmm, iubito, suntem pe autostradã, la cinci kilometri de cel mai apropiat oraş.

-Opreşte.

Pe jumãtate amuzat, pe jumãtate exasperat, trag pe dreapta.

-Nu vrei sã…

“Discutãm”, aş fi vrut sã spun, dar cuvintele îmi rãmân în gât, pentru cã ea coboarã şi trânteşte portiera.

Stau, numãr pânã la zece, mai aştept puţin şi mai numãr încã o datã. Poate reanalizeazã situaţia şi se întoarce. Nu, e încãpãţânatã ca un catâr.

Ok, accelerez şi merg mai departe.

Mãcar una dintre iubitele mele nu e geloasã şi iraţionalã. Cea care parcã alunecã pe autostradã, sub conducerea mea.

O picãturã de ploaie cade pe parbriz, apoi încã una şi încã una. Ȋntr-un minut, plouã torenţial. Corolla se adapteazã perfect oricarui tip de vreme, dar eu pentru iubita care a rãmas în ploaie pe autostradã îmi fac griji. Știind cã nu ar urca în maşinã dacã m-aş întoarce, îl sun pe amicul meu.

-Du-te şi ia-o pe nebunã de pe autostradã, cã o sã îngheţe acolo.

Cel puţin maşina mea nu mã lasã la greu. Pãcat cã nu pot sã mã însor cu ea.

Articol scris in cadrul concursului SuperBlog2013.

Sursa foto: toyota.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã