Luati-va, frate, un pat nou!

Vecinii mei de deasupra au o problema: de ceva timp le scartaie patul. Asa ca eu sunt un fel de martora a activitatii lor sexuale.

Prima data visam ca e cineva la fereastra mea si vrea sa imi taie grilajul cu un fierastrau si m-am trezit in zgomote de scartaituri ritmice. Cand mi-am revenit am inceput sa rad.

De atunci ma tot gandesc sa le fac o glumita: sa printez o oferta de paturi si sa le-o las la usa. Dar nu stiu daca ar prinde subtilitatea glumei.

Oricum, vecinii mei sunt foarte plictisitori si previzibili: fac dus in fiecare zi la aceeasi ora, si-o trag la aceeasi ora, pana si certurile sunt aproximativ la aceeasi ora.

Daca tot aud ce se intampla la ei in casa, ar putea sa aiba macar bunul simt sa ma surprinda cu ceva.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã