Autosugestie

Duminica am realizat ca am ramas in urma rau cu probele de la SuperBlog, asa ca le-am facut pe fuga si cam fara chef, ceea ce sigur se va vedea cand apar notele.

Multi concurenti au spus ca drama lor e termenul limita. Eu nu am depasit niciodata termenul limita, nici la SuperBlog, nici la orice altceva, in viata mea, daca stau bine sa ma gandesc.

Nici duminica nu depasisem termenul, mai aveam doua zile, dar mie mi se parea ca e asa tarziu...

Dupa ce le-am scris, mi-am pus cumva in cap ca urmatoarea proba o sa fie super tare si o sa am inspiratie sa o scriu instantaneu.

Sincer, in afara de cea de la Nemira, nu pot sa spun ca mi-a placut prea mult vreo proba.

Ok, si m-am tot gandit ce proba misto o sa fie urmatoarea si ce o sa mai scriu eu la ea.

A aparut astazi. Nu mi s-a parut fantastica. De fapt, habar nu aveam ce sa scriu.

Si in timp ce voiam sa intreb organizatorii ce fac daca nu am avut in viata mea cosuri, mi-a venit ideea.

Am deschis un word si am scris. Cuvintele imi veneau fara niciun efort. Am reusit sa adaug in mod natural cuvintele-cheie si sa strecor si ceva umor pe acolo.

Nu am stat doua zile sa imi fierb creierul la foc mic gandindu-ma ce naibii scriu. Cred ca mi-a iesit. Si asta pentru ca m-am convins ca voi reusi.

M-am mai convins ca voi reusi sa fac si altceva, dar nu va zic, pana nu imi iese.

Cam asa functioneaza auto-sugestia. Inconstientul primeste informatia si executa.

Incercati si voi.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã