Toamna vine cand vreau eu

Am fost cam absenta de pe blog in ultimele zile. Am fost absenta si pe Facebook, si peste tot. Am fost absenta. Punct.

Ce am facut? Asta ma duce cu gandul la colajele alea de pe FB cu "ce crede mama ca fac", "ce cred prietenii ca fac", "ce fac de fapt".

Cam asa:


Pai, am avut cateva zile libere, timp in care am zacut in pat toata ziua si am citit "Cantec de gheata si foc#2-Inclestarea regilor".

Am iesit afara dimineata si seara sa plimb cainele si cam atat. Mi-am luat din prima zi tigari si fructe cat sa imi ajunga pentru toata mini-vacanta, asa ca nu a mai trebuit sa ies.

Am mai facut si chestiile astea, intr-o pauza"





Daca in postul anterior imi doream sa vina toamna, acum m-am razgandit: "Da, Doamne, daca existi, sa mai fie vara inca o saptamana, sa prind si eu vreme buna la mare!".

Va las, sper sa revin saptamana viitoare cu multe povesti frumoase din Vama.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã