X-Men

Daca saptamana trecuta am zis pas filmelor, saptamana asta am vazut primele patru filme X-Men, care sunt
 G-E-N-I-A-L-E!!

Nu mai stiu sigur daca le mai vazusem, "The last stand" am citit cartea acum ceva timp, iar la celelalte stiam detalii din desene.

Daca in desene, personajul meu preferat era Rogue, in film m-am indragostit de Wolverine. In film, Rogue e cam fraiera, dar uimitor lucru, Anna Paquin o joaca destul de bine.

Niciodata nu am inteles drama lui Rogue, nici cand eram mica si ma uitam la desene, nici acum, cand am vazut filmele. Adica, da, e condamnata la singuratate, dar multi au de suferit de pe urma mutatiei, spre exemplu Scott sau Beast (cu toate ca, daca tin eu bine minte, Beast nu arata asa din cauza mutatiei, ci din cauza unor experimente pe care le-a facut el pe el, dar poate ma insel.)

Deci da, e naspa situatia lui Rogue, dar frate, puterea ei e super tare, ar trebui sa o aprecieze mai mult.

Imi pare rau ca nu apare toata echipa din desene. Pe Jubilee au scos-o definitiv din scenariu, Beast apare doar in "The last stand", cu toate ca ne lasa sa intelegem ca el a facut parte din X-Men, dar s-a retras. Gambit apare doar in "Origins: Wolverine" si awww, ce aparitie:


Din ce imi amintesc eu, in desene, Wolverine avea ce avea cu Gambit, nu cu Scott, se intepau mereu, dar e logic sa il antipatizeze pe Scott.  Cyclop e cam fraierici in desene, pe cand in film e misto.
Nu pot sa cred cat de tarziu am realizat ca Jugh Jackman a jucat in "Van Helsing", unul din filmele mele preferate. Mi se parea mie ca il stiu de undeva, dar nu stiam de unde sa il iau.

Mai am de vazut "First class" (imi amintesc vag ca l-am mai vazut acum ceva timp, dar am uitat mare parte din el) si "The Wolverine", pe care as vrea sa il vad la cinema.

X-men e foarte tare!
E greu de descris, iti da o senzatie super tare!

Si cu toate ca sunt de partea oamenilor X, ca nah, ei sunt baietii buni, nu ma pot abtine sa nu gandesc la fel ca Magneto in primele doua filme. (In al treilea e un mare idiot). Adica, frate, daca oamenii sunt niste tembeli incapabili sa vada cum stau lucrurile si tot ce stiu sa faca e sa puna etichete, sa judece si sa extermine...si-o merita.

De ce sa aperi niste minti atat de incuiate?

Mi-a placut o faza:
Profesorul: Lumea a evoluat.
Magneto: Da, a evoluat in noi.

Ce credeti, cand termin de vazut toate filmele imi iau desenele, sa le revad. :D

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã