Cum am reusit sa nu vad niciun film

posterWeekendul e de obicei destinat filmelor artistice, pentru a respecta programul meu cu un film pe saptamana.
Saptamana asta m-am uitat joi (parca) la prima parte din "Neverland", cu S., dar a trebuit sa plece acasa si am amanat partea a doua.

Ieri am zis sa ma pun la un film cu mama. Am ales "What Maisie Knew", un film  destul de misto, dar de care mama s-a plictisit dupa primele 20 de minute. Filmul se concentreaza pe trairile pustoaicei, exprimate destul de static, ce-i drept, dar mie mi-a placut. Sau mi-ar fi placut, daca nu ar fi trebuit sa il opresc.

Am ales "X-men", primul film. Le-am luat pe toate, vreau sa fac un maraton inainte sa apuc sa vad "The Wolverine", ca nu mai stiu exact pe care l-am vazut si pe care nu. "X-men" era intr-o varianta proasta, care sarea intruna si ne-am enervat, am ales altul.


posterPentru "The Island of Dr. Moreau" nu am gasit subtitrare care sa fie sincronizata, asa ca am ales altul: "Don't say a word". Dupa 10 minute se trezeste mama "eu l-am mai vazut pe asta, a fost pe Protv".

Biiineee, altul: "The pursuit of happyness". Mama, dupa inca 5 minute "Ramona?...Si pe asta l-am vazut"

Aaargh!! Gata, nu ma mai uit la niciun film, m-am enervat.

Asa ca m-am uitat la episodul 18 din "Switched at birth" si le-am dat naibii de filme.

p.s.: trebuie sa ma uit la "What Maisie Knew", mai ales ca e cu Alexander Skarsgård.:X:X:X

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã