Citat

'' Mă gândesc că , pentru noi , expresiile care conțin cuvântul pulă sunt un mijloc al coerenței discursive. Spui "în pula mea" și astfel , vrând-nevrând, capeți câteva secunde bune pentru a-ți înșirui restul cuvintelor în frază. "Ce pula mea..." spui asta , și ai în sfârșit o jumătate de minut pentru a da adevăratul răspuns. În plus , expresia asta e o stare de spirit . Mă rog , eu când folosesc abuziv cuvântul pulă sunt în general foarte trist. Adică mai tot timpul.
  În plus ,orice pare mai serios când adaugi după el "în pula mea". Ca și cum ai fi reflectat îndelung. Ca și cum te-ar atinge pe bune ceea ce spui .'' ( Cristina Nemerovschi - Sânge Satanic)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã