Side effects

Am vazut Side effects. Misto. Genul ala de film care te face sa iti pui neuronii la treaba ca sa intelegi ce se intampla.

poster
Emily Hawkins sufera de depresie, iar psihiatrul ei ii prescrie niste medicamente care ii dau greata si ameteli si ii scad apetitul sexual. Ea afla de la o prietena despre alte medicamente si il roaga pe doctor sa i le dea pe acelea, dar si ele au efecte secundare, printre care cel mai grav este somnambulismul. Dar Emily nu vrea sa renunte la ele...ce se intampla mai departe si ce va face ea in timpul perioadelor de somnambulism aflati singuri, ca deja am zis prea multe.

La inceput, parea un film previzibil: psihiatrul ii recomanda niste antidepresive recent aparute, astfel ea devenind subiect de testare ale acestor medicamente. Gresit. Actiunea filmului e mult mai complexa, la un moment dat am dat stop si am zis "Stai asa, o recapitulare, ca m-am cam pierdut."

Si apropos de gresit, descrierea filmului de pe cinemarx.ro e gresita. Doar asa, ca fapt divers.

E un film tare, care chiar merita vazut.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã