Leapsa de vara, ca e la moda

Reguli:
-raspunde la intrebari
-da mai departe
-adauga cel putin o poza reprezentativa

5 obiecte personale fara de care nu as putea trai

1.patul meu. Iubitul si minunatul meu pat cu arcuri, mostenit de la bunica
2.Kindleul. Am frisoane cand o vad pe mama ca umbla cu el, mi-e frica sa nu il scape pe jos.
3.Paharul meu preferat.
4.Magnetii mei. Parintii nostri colectionau timbre (ce boring). Eu colectionez magneti.
5.Cerceii primiti cadou de la C. I-am pierdut de vreo 3 ori pana acum, si de fiecare data am fost disperata, am facut ca toti dracii, cu plansete, cu d-alea. I-am gasit pana la urma. Nu sunt pretiosi sau ceva, dar valoreaza enorm pentru mine.

5 motive pentru care nu as putea trai fara lucrurile de mai sus (cate un motiv pentru fiecare)

1.Am scolioza si dureri groaznice de spate. Arcurile se adapteaza pozitiei coloanei si nu ma mai doare.
2.Pentru ca imi place sa citeeeesc citeeesc citeeesc. Si pentru ca n-as avea bani sa imi iau altul.
3. Pentru ca e paharul meu preferat.:)) Si pentru ca e suficient de mare ca sa imi ajunga sa beau din el fara sa trebuiasca sa il umplu foarte des, dar suficient de mic incat sa nu isi piarda Cola acidul pana il termin. Am o logica de sta matza-n coada, nu?
4.Pentru ca nu sunt omu' plin de bani care sa mearga in fiecare vara in vacanta in alta tara, de unde sa ia un magnet. Sunt adunati cu greu, primiti cadou, cersiti. Si imi amintesc de persoane care s-au gandit la mine si si-au amintit de pasiunea mea pentru magneti. 
5.Cerceii aia imi amintesc de o prietena pe care nu credeam ca o voi pierde, de o prietena de care inca imi e dor dupa atata timp si de cea mai buna si mai frumoasa perioada a mea: ultimul an de liceu.
Miku, leapsa e a ta si numai a ta. :) 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã