Terra park- simply the best


Turnul- cel mai tare, il ador!!
M-am panicat putin, in primele secunde, pentru ca ma asteptam sa urce incet si sa coboare repede, dar a urcat cu super-viteza, mi s-a urcat inima in gat putin, dar privelistea e maxima!(daca nu aveti frica de inaltimi!)

Nava- super tare!
Am zis ca e de gashca, dar aveam parul maciuca in cap cand m-am ridicat de acolo si nu mai stiam care e stanga si care e dreapta. Dar e taaaree!!

Piscina- simpatica
Nu-ti face baie, cum ma temeam eu, dar te urca cu barca in lift si te arunca pe toboganul cu apa! E tare, dar nu extrema.

Pendula- nu va recomand!
Senzatia de cadere in gol e mult prea puternica si nu iti da un timp de cateva secunde, ca nava, sa respiri. E foarte rapid, iar eu una nu am putut sa ma relaxez suficient cat sa ma bucur de senzatie.
Partea buna e ca poti striga STOP oricand si baietii opresc nebunia de atractie.

Eu m-am folosit de cuvantul de siguranta. :)) M., zapacita de atata invartit si senzatie de cadere, uitase care e. Striga "opriti-ma, dati-ma jos!" dar nu reusea sa zica STOP.

Un pusti pe la 15 ani a vrut sa faca pe barbatul si nu a coborat odata cu noi, a ramas sa se dea, ca e smecher. Motiv pentru care ne-a aratat tot ce a mancat in ziua aia. Va imaginati o cantitate considerabila de borala verde(scuzati imaginea scarboasa) cazand de la inaltimea aia in viteza? Noroc ca l-am vazut si ne-am bagat toti in cabina tipilor care se ocupau de aparate.

Masinile- din pacate le-am ratat
Erau inchise, pentru ca a plouat si era sina uda, dar mergem noi altadata si le incercam.

In concluzie: Terra park: atractii tari, personal super-prietenos, preturi cam maricele, dar merita fiecare banut!
Sigur mai fac cel putin o vizita in vara asta!

p.s.: au multe atractii foarte frumoase pentru copii, mai multe decat cele pentru adulti, cred.
Iar pentru fanii Harry Potter:


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã