Prietenul la nevoie....fuge si te lasa singur



Daca e sa ma iau dupa citatul asta, eu nu am prieteni adevarati. Mai nou, unii prieteni nu vor sa ma ajute nici daca le ofer ceva in schimb. Nu pot sa ma ridice atunci cand cad, pentru ca au alte prioritati. Si totusi, inca se mai mint singuri ca eu contez. Dar de fapt, eu nu am mai contat din momentul in care am intins o mana ca sa ma ajute sa ma ridic si ei mi-au intors spatele.


Prietenii adevarati sunt ca si sufletele-pereche: multi arata ca si cum ar fi, la inceput, cei potriviti, dar chiar si cand ai certitudinea ca te-ai inselat, ramane speranta ca exista, undeva, acolo, cel potrivit, si ca intr-o zi il vei gasi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã