Hemlock grove- MAXIM!!


Am dat peste serialul asta absolut intamplator. Am vazut ca e fantasy si am zis "asta e de mine!".
Dupa primul episod, n-am inteles nimic, eram total in ceata. Dar eram in ceata la modul "trebuie sa ma uit in continuare, sa aflu despre ce e vorba!", nu la modul "nu inteleg nimic, imi bag picioarele!".


Cred ca o  mare influenta in decizia mea de a ma uita in continuare a avut-o si Landon Liborion, cel care il interpreteaza pe Peter Rumancek, pentru ca e atat de...delicios!

Si cand spun delicios, ma refer:


Dar nici cu Bill Skarsgard (Roman Godfrey in serial) nu mi-ar fi rusine...nu e asa...ametitor de frumos, dar are un farmec aparte. Ma duce cu gandul la Adrian din "Academia vampirilor", cred ca din cauza ca fumeaza non-stop. Si e destul de sexy cand fumeaza. :)) Si in restul timpului, daca ma gandesc. :))


Ce sa va spun eu despre acest serial, fara sa va spun prea multe?


Personajele sunt foarte complexe si nu seamana cu genul de personaje tipice serialelor fantasy. Sunt ciudate, pline de secrete, au framantari interioare si sunt dificil de inteles.

Actiunea e incalcita si, din nou, nu urmeaza un model. In "The vampire diaries" si "Teen wolf", spre exemplu, exista parca un fel de model, si cu toate ca sunt doua seriale tari, sunt pline de clisee. "Hemlock grove" nu e asa. Imbina stiinta cu fantasy-ul, viata adolescentilor cu a adultilor, problemele de viata ale unei persoane normale cu cele ale supranaturalului.

Nu avem o iubire nebuna, pura si adolescentina, dintre un om si o fiinta supranaturala, dar avem o prietenie bolnavicioasa, mai avem o relatie de dependenta sexuala si multe alte personaje si povesti atipice.

Are mult, mult mister, iar actiunile personajelor te intriga. Sunt la episodul 8 si inca nu am gasit raspunsuri pentru unele intrebari din primul episod. E un serial care provoaca dependenta, sincer.

"O fata este ucisa cu brutalitate, ceea ce conduce la cautarea criminalului. Intr-un oras in care fiecare ascunde un secret, vor gasi monstrul care se afla printre ei?"- asta e descrierea de pe IMDB, tradusa mot a mot, ca eu si cu engleza nu ne intelegem prea bine.

Si daca va intrebati "cum ucisa cu brutalitate, ce, poti ucide pe cineva bland?"...uitati-va la serial, veti intelege de ce am preferat sa nu adaptez traducerea.(pe langa motivul evident: cunostiintele mele deficitare de engleza)

p.s.: Daca va hotarati sa va uitati, nu cautati detalii pe google, sunt multe spoilere, mai ales la imagini, si strica frumusetea serialului.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã