ce scriam eu pe blog acum aproape 3 ani

Vreau sa fiu iar in liceu! Sa stau pe banca din curtea scolii, impreuna cu colegii mei, sa ma plimb pe strazile udate de ploaie, sa imi fac temele in miez de noapte, sa dau lucrari si teze, sa iau 2 la chimie apoi sa stau o noapte intreaga sa invat ca sa imi indrept media…
Vreau sa fiu iar in liceu! Sa chiulesc de la ore si sa ma ascund in curtea scolii, sa ies la tabla la matematica, sa astept cu drag ora de romana, sa imi fac tema la franceza in pauza si sa rad in hohote impreuna cu colegii mei atunci cand profu’ de mecanisme de preda despre masina de gaurit.
Vreau sa se intoarca vremea liceului! Sa fiu impusliva, imprevizibila si neinteleasa, sa dau cu capul in pragul de sus, apoi sa ma mai dau inca o data, pentru ca este varsta la care nimeni nu te condamna daca gresesti. Sa fiu rebela, sa sfidez regulile, sa ma cert cu profa de religie si sa tip in gura mare ca Dumnezeu nu exista, doar ca sa o enervez, pentru ca nici eu nu cred asta.
Sa ma comport nebuneste, sa fiu nesuferita daca am chef, sa ma cert cu cine vreau si sa iubesc asa cum vreau, pentru ca este varsta la care am voie sa fac toate astea fara ca nimeni sa ma condamne. Sa iau decizii care se dovedesc a fi proaste, sa imi aleg prietenii gresit, sa tip, sa plang, apoi sa rad, sa ma isterizez, pentru ca am voie, este varsta tuturor acestor lucruri.
Sa astept cu teama BAC-ul, sa simt fluturi in stomac atunci cand ies in curtea scolii pentru ca il voi vedea pe el, sa compun versuri de dragoste pe care mai apoi colegul meu Louie sa le cante la chitara, sa fac toate nebuniile posibile, sa fiu imatura, indecisa si deloc rationala, iar toata lumea sa inteleaga asta, pentru ca sunt la varsta la care am voie sa fiu asa.
Sa beau bere ieftina in baruri dubioase impreuna cu rockeri batrani, sa cant cat ma tin plamanii “I love rock’n’roll”, sa vorbesc urat, sa injur, sa nu imi pese de nimic. Sa ma imbat cu vin de tara intr-o noapte senina de primavara, sa ascult Andre la 4 dimineata, sa ajung acasa mahmura la 8 dimineata, sa pierd nopti, sa pierd zile si sa nu imi pese ca ele nu vor mai reveni niciodata.
Sa merg in Vama, sa ascult mult rock, sa beau cu oameni pe care nu i-am vazut in viata mea, sa merg desculta pe nisip , sa dansez pe masa, sa stau la soare pana fac insolatie, sa ma incalzesc langa un foc pe plaja, sa tip, sa rad, sa fac orice imi trece prin cap.
Vreau sa se intoarca anii de liceu. Singurii ani in care poti fi cine vrei sa fii, poti face ce iti doresti, poti sa te comporti asa cum ti se nazare, pentru ca toata lumea stie ca adolescentii sunt imprevizibili si cam suciti.
Vreau inapoi cea mai frumoasa varsta, vreau sa pot face din nou acele greseli, fara ca nimeni sa ma traga la raspundere. Vreau sa rad sau sa plang in hohote atunci cand imi vine, fara sa imi pese unde ma aflu si ca nu e momentul.
Voi, cei care cititi aceste randuri, pretuiti cei mai frumosi ani, faceti toate greselile pe care le puteti face si cele mai nebunesti lucruri care va trec prin cap, pentru ca anii de liceu sunt cei mai frumosi, iar partea cea mai trista este ca ei nu se mai intorc niciodata.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã