Mama

Am vazut si filmul "Mama". Inca nu ma pot decide daca mi-a placut sau nu. Inceputul mi-a placut foarte mult, e o poveste originala, care promite multe. Primele 30 de minute din film sunt absolut...wow. Am zis uite, in sfarsit, un film tare!

Dupa aia, lucrurile nu prea se mai leaga, iar actiunea se indreapta usor-usor spre una clasica de film horror, ceea ce e cu atat mai dezamagitor cu cat ideea povestii e mega-tare.

Plusuri: 


    Poster Mama
  • Ideea de la care a plecat povestea, care nu seamana cu nimic din ce am mai vazut
  • Actorii: Nikolaj Coster-Waldau joaca foarte bine, la fel si Jessica Chastain. Si nu stiu cum au facut-o pe aia mica, Isabelle Nélisse, sa joace asa bine, dar e foarte credibila.
  • Finalul. Am observat ca filmele horror facute pana in 2005-2010 au un stil de final, iar cele mai noi, alt stil. Ambele sunt slabe, dar finalul filmului "Mama" a reusit sa le sfideze pe amandoua si sa vina cu ceva mai nou.

Minusuri:



  • O parte din continut. Era totul asa neobisnuit si neasteptat, ca a fost nevoie sa dea cu bata-n balta si sa se apropie pe undeva de un film banal. Pacat, mare pacat.

Mama

Cu cinci ani în urmă, Victoria  şi Lilly (ISABELLE NÉLISSE, din Mirador) au dispărut fără urmă din casa lor. De atunci, unchiul lor, Lucas (Nikolaj Coster-Waldau, din Game of Thrones) le-a căutat cu înverşunare împreună cu iubita lui, Annabel (Jessica Chastain, nominalizată la Oscar pentru The Help). După ce le găsesc izolate într-o cabană în ruine şi le aduc acasă, cei doi încep să se întrebe dacă fetele sunt singurele pe care le-au primit în căminul lor.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã