Gazda

Poster: GazdaVa mai amintiti decizia mea de a vedea cate un film pe saptamana? Pai, in ultimele 3 saptamani n-am prea respectat-o, dar am vazut in seara asta The Host.

Mi-e destul de greu sa spun cum e filmul. Pe de o parte mi-a placut, pe de alta parte m-a plictisit, pentru ca respecta atat de bine cartea, incat nu m-a surprins cu nimic.

Da, stiu, eu eram persoana care facea gura cand un film nu respecta cartea. Dar cu Gazda e altfel: cartea are pagini intregi de descriere a locurilor si sentimentelor, iar acele pagini au fost transpuse in cateva secunde de film. Astfel, nicio actiune importanta din carte nu a fost omisa.

Daca ar fi sa fac un top al filmelor care respecta cartile, asta ar fi in frunte!

Poster: Jack si uriasiiSi totusi, de ce m-am cam plictisit?

Parca e prea...static, nu stiu. Poate sunt de vina actorii, nu au viata, sunt cam lesinati in interpretare. Chiar si la scena in care vroiau sa o omoare pe Wanda, pareau asa....calmi.:))

Sau poate aia fara vlaga sunt eu si vad totul aiurea. Nu e exclus.

Acum, gandindu-ma la filme, realizez ca am vazut Jack si uriasii, despre care nu am scris. Sau am scris si am uitat? E un film pe care l-as vedea cu nepoata'mea de 9 ani si as fi sigura ca ii place. Simpatic dar foarte infantil.


Poster: Battleship
Am incercat sa vad Bad kids go to Hell, mai demult, dar am renuntat dupa primele 10 minute. Nici nu mai stiu exact din ce motive nu mi-a placut, dar impresia generala a fost "wtf?".

M-am apucat sa ma uit la Battleship, care pare misto, dar nu am apucat sa il vad pana la capat, pentru ca vara'mea a trebuit sa plece acasa si am zis ca daca tot ne-am apucat sa ne uitam impreuna la el, sa astept o alta intalnire cu ea ca sa vedem continuarea.

Vreau neaparat sa vad Ginger and Rosa, pentru ca e cu Elle Fanning, desigur. :)) Dar nu il gasesc nicaieri, iar la noi in cinematografe nu este.


As mai vrea sa vad Spring breakers si Warm Bodies, dar la cinema, pentru ca acasa nu cred ca voi avea rabdare.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã