Fotografii, planuri si mult stress

Imi lipseste aparatul meu foto. Mult, mult de tot. Am multe momente pe care vreau sa le imortalizez, momente care nu se vor mai intoarce, lucruri, obiecte si simboluri pe care vreau sa le fotografiez.

Putine dintre pozele facute cu telefonul ies macar ok. Asta e una:


Asta nu e a doua, ca nu a iesit ok, dar e bine si asa:

(imi pare rau ca nu am reusit sa ii fac poza cand s-a bagat cu capul in sertarul cu sosete:))

Toata natura asta frumoasa care s-a trezit la viata e chiar in fata mea, iar eu nu pot sa o pun in rama.

Si apropos de natura, incerc sa imi rezerv cat mai mult din timpul liber (care e scurt, scurt, scurt) pentru iesiri pe-afara. Azi am fost cu rolele, ieri am jucat badminton...

Si asa ajung la planuri.De Florii vreau sa merg la Muzeul Satului, e superb.

 Nu ma satur niciodata sa il vizitez. Iar de 1 mai....hai sa spunem ca as vrea sa ajung aici:



Nu scriu locatia, penru ca e irelevanta pentru voi: un satuc uitat de lume, la vreo 20 de km de Bucuresti. Pentru mine, are toata relevanta posibila.

Eeeh, si as mai vrea eu sa ajung si aici...


...dar nu stiu daca ma primeste. :D

Si ca sa ajung si la stress (desi nu e nevoie, ca a ajuns el la mine), pot sa exprim totul intr-o singura propozitie:

Vine licenta, fratilor!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã