Avem un Zoo!

Nu stiu daca lenea mea e de vina pentru ca nu ma pot uita la unele filme pana la capat, sau calitatea filmelor. Am inceput sa ma uit la P.S. Te iubesc, din care am vazut aproape jumatate, si probabil as fi rezistat pana la final, dar nu de rezistat se pune problema, ci de placut. La fel si cu Golden compas.

Astazi am vazut We bought a zoo. M-a cucerit de la primele minute. E pur si simplu...tare! Matt Damon, Scarlett Johansson, Colin Ford, Elle Fanning si chiar si pustoaica, Maggie Jones, toti joaca super, super bine! 

M-am hotarat: un film bun e un film ce reuseste intr-o ora si ceva sa ma faca si sa rad, si sa plang. We bought a zoo a facut asta.

Despre ce e vorba: Benjamin Mee trebuie sa aibe singur grija de cei doi copii ai sai, Dylan si Rosie, de cand mama lor a murit. Simtind ca nici el, nici copiii nu mai pot face fata si au nevoie de o schimbare, hotaraste sa isi cumpere o casa mare, undeva la tara, pentru a incepe o noua viata. Casa gasita e minunata, dar are o mica...sau poate ceva mai mare, problema: un leu, doi tigri, doua zebre, si alte cateva zeci de specii de animale. E un Zoo! Unul in pragul falimentului, dar Benjamin il cumpara si e hotarat sa il renoveze si sa il redeschida. Acum, el si copiii locuiesc acolo, impreuna cu cateva persoane angajate sa il ajute sa aibe grija de animale.








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã