Campania vALLuntar, ediţia a II-a: bloggerii citesc şi plantează copaci cu sprijinul ROMSILVA


vALLuntar 2013În perioada 4-17 februarie 2013 Grupul Editorial ALL pune gratuit la dispoziţia fiecărui blogger câte două cărţi la alegere de pe www.all.ro. El trebuie să le citească şi să îşi scrie părerea despre cărţi pe blogul personal.
Dacă o recenzie are mai mult de 15 comentarii, celelalte comentarii se vor cumula cu comentariile de la alte recenzii, de pe alte bloguri, şi la 20 de comentarii, o echipă a Grupului Editorial ALL va planta încă un copac într-un loc ales de ROMSILVA.


Eu m-am inscris, astept cu sufletul la gura sa citesc cartile pe care le-am ales.
Inca mi se pare incredibil ca o astfel de campanie exista si la noi, toata consideratia editurii All!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã