Leapsa de la Miku




Reguli:
1. Trebuie să pui poza de mai sus pe blogul tău.
2. Trebuie să răspunzi sincer la întrebările puse de mine.
3. După ce ai completat această leapșă, trebuie să faci și tu una nouă pentru cei la care vrei - blogurile nominalizate de tine la Blog of the year 2012 -; leapșa trebuie să conțină 7 întrebări.
4. Leapșa trebuie să o dai mai departe la minim 5 bloggeri.


1. Sigur e un loc unde îți dorești să călătorești. De ce tocmai acolo?
Brazilia. Ma uitam cand eram mica la un serial, "Legaturi de familie" parca se numea si aratau multe peisaje din Brazilia intre secvente. M-au fascinat locurile alea si as vrea sa vad statuia lui Iisus.
2. Consideri că te-ai născut în secolul potrivit?
Consider ca m-am nascut si in secolul asta. Daca acum m-am nascut, inseamna ca e potrivit.
3. Ce părere ai despre modul în care a evoluat omenirea de-a lungul ultimilor decenii?
In momentul de fata, asociez o mare parte din evolutie cu snobismul. Avem iphone5, dar nu exista inca o explicatie stiintifica unanim acceptata a sughitului sau a plansului (lacrimile au rolul de a umezi ochii, teoretic, si nu s-a explicat legatura dintre ele si sentimente)
4. Trebuie să ai o afinitate pentru stilul unui anume scriitor. Care este acesta și ce anume te atrage în scrierile sale?
Imi placea foarte mult Coelho, intr-o perioada. A fost primul scriitor cu care am empatizat intr-o mare masura, care scria conceptii filosofice apropiate de ale mele. Sigur, el a ramas acolo, ca o amintire a unei perioade frumoase, dar de ceva timp nu am mai citit nimic de el.
A urmat Marquez, cu cartile lui pline de invataturi care nu sunt la vedere, ca ale lui Coelho, ci ascunse mai adanc. 
Nu pot sa ma hotarasc la un anume scriitor, nici macar la un anume gen. Citesc fantasy cand sunt deprimata, ca sa ma scoata din realitatea mea, citesc young adult cand...nu stiu, cand imi pica in mana :)) si cel mai mult citesc psihologie...cand imi bate licenta la usa, asa, ca acum.:))
5. Dacă scrii (poezie/proză), motivează de ce scrii.
If i don't write to empty my mind, i go mad. Pentru efectul de catarsis, in principal.
6. Vrei o cafea?
Nu, merci, vreau sa ma las. :)) Beau doar o jumatate de ceasca dimineata, dar suplimentez cu un litru pe cola pe timpul zilei. N-am rezolvat nimic, stiu.
7. Cânți (sau ai vrea să cânți) la un instrument?
Hahaha :)) Cant la pian, la chitara, cant sub dus. Intrebare ar fi trebuit sa fie "stii sa canti?". NU, nu stiu :)) Dar de ce ar trebui sa fie asta un impediment?:))

Intrebarile mele:
1.Filme sau seriale?
2.Acasa ori la cinema?
3.Cariera sau viata personala?
4.Cola sau Fanta?
5.Ceai sau cafea?
7.Caini sau pisici?
8.Va plac intrebarile mele "inspirate'"?

Miku(a zis cineva ca nu pot sa o dau inapoi de la cine am luat-o?)
Alle
Kyky
Alexya
Arina

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã