Atractie


Pentru ca "Atractie" nu trebuie uitata. Pentru ca e o capodopera.
Pentru ca desi nu o cunosteam pe Miku atunci cand a scris cartea, zici ca a scris-o pentru mine.
Pentru ca pur si simplu rezonez cu povestea, are ecou in sufletul meu.

„Nu voiam să-mi încep viața fără tine, dar ai dispărut fără de urmă iar acum vii să mă bântui ca o fantomă traumatizată. Nu te vreau așa traumatizată. Nu te vreau așa.”


„Mă vezi, mă auzi, dar nu îți pasă. Liniștea cade în fulgi moi spre sufletele noastre, aducându-ne acea pace convențională ce se presupune că ne face mai buni. Eu, totuși, sunt mai rece decât un ghețar în inima creației sale.”

„Suntem în mijlocul oamenilor, dar mă simt atât de departe de ceea ce numesc ei adevăr. Uneori mă întreb dacă nu e cumva un vis cu sfârșit tragic.”

“Oricât de tare aș vrea acum să-mi întrerup călătoria spre trecut, nimic nu mă poate opri spre a-ți demonstra că te înșeli. Viața și moartea se împletesc încet, iar ceasul nostru sună neîncetat pentru a ne demonstra propria-i putere.”

Comentarii

MikuMyuuki a spus…
Numai sa fi avut o altfel de coperta...
La o posibila reeditare, cand voi avea 80 de ani, o sa scriu si partea cu multumirile. Stiu de acum unde o sa mearga >:D<

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã