Frica de....iarna



Mi-e frica de iarna asta.

Mi-e frica de zilele interminabile, toate la fel, de momentele lungi e singuratate, de tristete, de neputinta, de frig, de raceli.
Intr-un fel, e bine ca imi e frica. Frica ca motiveaza.

Reusesc sa invat de o suta de ori mai bine decat de obicei pentru un examen de care imi e frica. Frica ma face sa actionez, sa caut solutii, sa schimb situatia.

Uneori, frica ma inhiba; doar atunci cand imi e frica de ce parere isi vor face unii oameni despre mine. Frica asta ma face sa ma retrag in carapace si sa zidesc usa. Norocul meu ca rareori imi pasa ce cred oamenii despre mine.

Da, mi-e frica de iarna asta, mi-e frica de faptul ca ma voi trezi fara dorinta de a face ceva in acea zi, ca voi sta cu ochii pe ceas, sa treaca mai repede ziua, doar ca sa vina una identica, in care imi voi dori iar sa treaca timpul, si cel mai frica imi e ca odata cu zilele geroase care trec si tot trec, ma trec si eu.

Dar frica m-a impins sa imi gasesc activitati, evenimente, sa ies din casa, tocmai ca sa nu ajung asa cum imi e teama ca voi fi. Frica e buna, e minunata!

I have a constant fear that something's always near, cum ar zice Iron Maiden.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Proba 23. Tehnologia Philips, la picioarele tale

Proba 15. Cu sculele electrice potrivite, si tu poti fi un mester priceput!

Pãrându-mi rãu de adolescenţã